torsdag 2 december 2010

Torsdag :D

Sitter nu och funderar under kvällskvisten på hur nästa år kommer att se ut med en liten bebis mitt i sommaren och allt... Kan det bli annat än underbart :)
Snart är det jul och då är det inte långt kvar till den 17:e Januari då vi ska på ultraljud, ska bli så obeskrivligt underbart att få se den lilla för första gången och att allt är som det ska... Allt känns så overkligt och fantastiskt bra, kan inte må bättre än så här just nu och lyckan sprider sig hela kroppen som en löpeld av kärlek.
Fan vad jag älskar dig min kära Samona, du anar inte hur underbar du får mig att må... Du ger mig en otrolig styrka och livsglädje som inte är av denna värld!

Pussar och kramar// Robban




Nu ser vår lilla plutt ut ungefär såhär v.13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar