måndag 6 december 2010

Tiden bara flyger iväg...

Det är inte sant vad tiden flyger iväg, snart är det redan julafton och imorgon ska jag och älsklingen iväg för att inhandla lite julklappar :)
Idag hade Simon sin kompis Lukas på besök, och dom små killarna har så kul ihop... Vi åt middag tillsammans alla 3, fast vi skulle ha varit 4 om Samona varit hemma :( *Saknad*
Sen blev det spela av för grabbarna och det var ett himla liv från Simons rum, men det är bra dom hörs med sitt sho och shim för annars så skulle jag bli orolig :) Barn ska höras!
Nu går Samona in i sin 4:e graviditetsmånad och det har gått sååå otroligt fort, vi hade en konversation idag om hur vida vi ska kolla vad det är eller inte, då jag vräkte ur mig att jag kunde kolla men att jag inte skulle säga något till henne... Det var inte så populärt :P Klart att hon också vill veta då, men det beslutet får vi ta då vi är där den 17:e januari :) Hihihi!
Nu är det dags att sova lite innan man ska upp med grabben och förbereda honom inför skolan, pappas duktiga kille :D

Godnatt och sovgott// Robban


"Nuestro amor es eterno"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar