torsdag 10 februari 2011

Många bollar i luften...

Hej alla där ute.
Det var ett bra tag sen jag skrev, kanske kan det bero på många saker, men inte så pass mycket så att jag inte skulle ha tid att skriva en rad eller två här.
Sitter för tillfället hemma och är arbetslös, letar febrilt efter något jobb... Vad som helst skulle jag kunna ta bara för att få jobba lite.
Fick ett samtal en dag för ca 4 veckor sedan av min systers man som frågade om jag var intresserad av att ta en intensivkurs i kickboxning för att sedan undervisa i skolor och få betalt... Varför inte tänkte jag.
Så nu har jag undervisat kickboxning i 2 veckor, totalt 2 dagar per vecka... Hur kul som helst med sååå jobbigt :P
Imorgon ska jag till Kulturhuset i stan på rekryteringsbazar för att lämna några CV:n till olika företag och se om någon nappar :) Hoppas hoppas...
På måndag blir det en resa mot Globen och prova på ett jobb som innesäljare, får se om det är min "grej" eller inte... Måste ju prova iaf :)
Ska försöka skriva en rad varje dag här nu, så håll lite extra koll på min blogg nu ;)

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar