tisdag 17 maj 2011

En underbar dag

Idag firade vi min sons födelsedag, han blev hela 8 år.
Oj vad tiden går fort nu, min lilla kille är redan 8 och ska börja 2:an till hösten :) Otroligt kul!
Han fick idag en ny fotboll som han tjatat om så länge, en håv till fisket som han älskar och en ny cykel som han blev helt galen i och som han pratat om så himla länge.
BMX is the shit :P Hehehehe!
Så nu hoppas jag att det blir av att cykla till skolan varje dag ;) Hihihi!
Fick oxå höra att det var den bästa presenten som han fått och självklart så skulle han ut och prova den med detsamma.


Var nere och gymmade idag som alla andra dagar, måndag till torsdag. Men idag så märkte jag att det kändes annorlunda i kroppen, jag orkade mycket mer än vad jag normalt gjort. Helt underbart att få den känslan och se musklerna växa mer och mer, sakta men säkert ;)
Har ökat vikterna ganska radikalt den senaste tiden och det är nu jag ser resultatet av mitt kämpande.
Min underbara älskling har börjat gymma med mig oxå och har hållt på i ca 4 veckor nu, hon är så grymt duktig och jag är så stolt över hennes prestation på denna korta tid :D
I morgon så är det dags glida ner till gymmet igen, hoppas morgondagens pass blir lika bra som dagens bara :)

Hoppas alla har haft en bra dag och att ni tar hand om er / Robban W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar