söndag 22 maj 2011

Funderingar med inslag av förvirring.

Nu känner jag att det är mycket som snurrar runt i huvudet, precis som om jag hamnat i en återvändsgränd och inte vet vad jag vill eller hur jag ska ta mig förbi vissa hinder.
Letar fortfarande jobb febrilt, vänder ut och in på mina tankar för att komma underfull med hur min framtid ska se ut. Inte så lätt...
Jag vet ju till en viss del vad jag vill göra och vad jag brinner för, men det finns vissa hinder som inte går att göra något åt just nu.
Jag tänker och tänker hela dagarna på vem jag är och vad min roll i det här livet är, och sen så inser jag att jag inte kommer någonstans i mitt sökande efter den perfekta platsen här i livet.
Alla kommer säkert någon gång i levet till den punkt där dom inte känner sig själva eller vet vad dom vill, men det känns ibland som om jag har varit där ganska länge och nu är det dags att ta tag i det hela.
Hoppas på det bättre.

/Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar