tisdag 10 maj 2011

Tragiskt!

Läste ett inlägg på en blogg där personen i fråga skriver om "rykten" som inte stämmer osv.
Detta chockade mig med tanke på att personen tagit avstånd från mig pga pengar hon är skyldig mig.
Länkar här oxå till det inlägget som så fint heter "Rykten".
Lägger in min kommentar på det inlägget här eftersom jag inte tror att personen som har bloggen kommer att publicera det i sin egen blogg.

"Att du ALLTID är ärlig och gör rätt för dig kan ju inte stämma för fem öre med tanke på att jag FORTFARANDE efter ca 8 månader inte fått dom pengarna du är skyldig mig.
Du påstår att det går att lita på dig osv.
Men detta stämmer ju inte, jag känner bara att du utnyttjade min snällhet till din egen fördel för att sen skita i att höra av dig, framstå som okontaktbar mm.
Trodde att jag var värd mer än det här med tanke på att jag varit som en bror för dig och ALLTID funnits där och ställt upp.
Vi pratar om en skitsumma pengar och jag trodde att jag var värd mer än så, men tydligen inte.
Hoppas nu för din egen skull att detta var ett "klokt" beslut enligt dig, för jag har tröttnat när du inte ens hör av dig och talar om vad som händer ang. pengarna, utan jag ska jaga dig hela tiden. Dessutom så har du också sagt att du satt in pengar till mig vilket inte stämmer överhuvudtaget! Är inte det att ljuga?!
Tycker du att detta är rätt och skulle du själv tycka att detta är snällt mot någon som varit som ditt syskon?
Nej, fyfan säger jag bara! "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar