måndag 23 augusti 2010

.....igen.....


Det känns jobbigare den här gången, så känns det nu iallafall...vill inte behöva uppleva denna distans till den som betyder så mycket i mitt liv igen.
Du ger mig allt som en människa kan erbjuda en annan...du ger mig trygghet, närhet, glädje, lycka och kärlek och jag kan inte ens beskriva för dig vad allt det är värt för mig.
-Allt som händer, händer av en anledning-...kan inte mer än att hålla med om det, tror att allt som har varit och är mellan oss är en enda stor prövning för att se om vi är starka nog att hålla ut och verkligen visa världen att det verkligen är vi som ska vara resten av våra liv, att det här verkligen är "DET".
Jag vet att jag är stark nog att hålla ut och vänta på dig, om det så ska vara i all evighet...när jag nu har en fantastisk känsla som jag ALDRIG har känt tidigare, när jag känner att mitt hjärta slår hårdare och hårdare ju längre ifrån mig du är bara för att du ska höra mina hjärtslag och att dom slår för dig, när jag vaknar så är det enda jag vill är att vakna vid din sida och känna din närhet, se dina vackra ögon visa sig för en ny underbar dag, då ditt underbara leende visar sig i morgonsolens värmande strålar fylls jag av glädje och kan inte känna mig lyckligare.

"Lämnar dig aldrig om du inte ber mig gå..."

Älskar dig så otroligt mycket min underbara!

Du är mitt allt/Kyssar och kramar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar