söndag 1 augusti 2010

Ett litet tag till......

Nu har jag inte skrivit på ett tag här, men det har sina orsaker......det har varit mycket runt omkring mig på den senaste tiden.
Har nu också varit med om det jobbigaste och mest påfrestande i mitt liv.......har varit utan min flickvän i snart en vecka, och en vecka till blir det.
Att behöva ta farväl av någon som man så innerligt och otroligt mycket älskar och veta att vi inte kommer att ses på 2 veckor är det jobbigaste jag har varit med om och jag har aldrig känt så som jag gjorde när du åkte ifrån mig. Min själ skrek av smärta, när jag vet att jag inte kommer att kunna ha dig framför mig och smeka min hand i ditt vackra ansikte, hålla dig mot mitt bröst och känna närhet, vilja känna värmen från dina mjuka läppar mot mina, som kysser mig passionerat. När vi skildes åt och växlade dom sista orden med varandra innan du var tvungen att gå, såg jag dig i ögonen och tänkte "Har aldrig haft dom här känslorna förut och älskat någon så otroligt mycket"......våra tårar börjar falla och jag skakade av sorg, insåg att nu är det dags att släppa taget.....för en stund.
Nu har det gått snart 5dagar och natten till idag innan jag somnade så bröt jag ihop och kunde inte sluta gråta, känner en enorm saknad och längtan tills jag får vara dig nära igen och aldrig släppa dig.....men det måste jag.
Jag vet också att när du kommer hem så är det nästan dags att åka igen.....i 2 veckor! Men vi klarar allt tillsammans, du och jag är två starka personer som vill ge varandra allt!
Känner bara hur det värker i hjärtat och min själ gråter varje dag utan dig, mina tårar faller längs min kind då och då....men inte bara av längtan utan också av lycka.
Lyckan att få vara just din pojkvän, veta att det är vi resten av våra liv och att inget kan stoppa oss!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och vill inget hellre än att dela alla min stunder i livet med dig, jag vill aldrig förlora dig älskling....då förlorar jag allt, eftersom du är mitt allt.

"VI FÖR ALTID ÄLSKLING"!
Pussar och kramar<3

1 kommentar:

  1. Du är så otroligt underbar älskling. Saknar dig så det gör ont, det va inte alls kul att säga hejdå till dig.. :(
    Men vi klarar allt! Snart kommer jag kasta mig i dina armar igen.. Längtar så mycket efter din närhet. <3
    Älskar dig! Pussar o kramar

    SvaraRadera