måndag 28 juni 2010

Äntligen går allt vidare......

Nu känns allt helt underbart, jag kan äntligen slappna av och fokusera mig på något som jag så länge har väntat på och alltid önskat mig.
Allt började för ca 3år sedan, då jag träffade en tjej som jag hade en längre romans med......men som sedan slutade med vänskap som var riktigt solid och vi fanns alltid där för varandra, vad det än gällde.
Har inte skrivit så ingående om mitt liv här, men det är för att jag inte vetat var jag ska börja......men ok, vi går tillbaka ca 1år då jag träffade en tjej som blev gravid efter 3mån, vi flyttar ihop i sthlm, 9mån senare kommer det en liten tjej till världen, 2mån senare så tar tjejen alla sina saker, vår dotter och drar.
Allt detta pga lite gräl, och för att hon tappade kontrollen och inte klarade av att hantera ett barn ensam......då är det tydligen ok att man sticker och gör som man vill.
Människan skaffar lägenhet i Norrköping och hör sedan av sig och tror att allt ska bli bra och att vi ska börja om som särbos.......när vi har en 2mån gammal bebis tillsammans?
Vänta nu......vad är fel i den här bilden?
Ja, det behöver jag inte ens svara på åt dom som har lite innanför skallen.
Sen så gör människan slut på facebook chat, via mina vänner och dessutom nekar till det sedan.......hur sjukt är inte det då?!
Då är det alltså SLUT.....Bra, då vet jag det!
För att sedan återgå till det som jag började skriva om här, så fick jag tröst och stöd av min bästa vän och gamla romans, vilket var underbart eftersom vi känner varandra så väl.
All denna närhet, ömhet och kärlek som jag fick kändes tryggt och att någonting började växa tillbaka igen......känns underbart i allt elände.
Sen så när man går ut med detta och visar vad man känner och att man är glad och lycklig igen så har personen som stack till Norrköping, skaffade ett nytt liv och gjorde slut, mage att komma och anklaga mig för diverse saker och tro att hon har någon som helst insikt i mitt liv mer förutom när det gäller vår dotter........skulle inte tro det!
Hon kan dra åt H-vete och har lämnat mig för gott den subban!
Hoppas nu att alla inser vilken jävla subba hon är och jag hoppas någon annan blir beskonad hennes sjuka upptåg.

Ha en bra solig och skön dag alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar