söndag 20 februari 2011

Bara för att..

Sms?

Test: Bläddra igenom alla sms i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågorna.

1. Vad skulle du säga om din flickvän var otrogen mot dig? - Hos vem? Puss

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?- Ok. Vad roligt :) Vilken tid? Pussar

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? - Jodå, allt går bra. Längtar tills du kommer hem. När är det? :P

4. Vilket sms blev du mest berörd av? - Vad vill du? :P Puss

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? - Ring "0760720488"

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? - Saknar er.. I morgon ska jag vara i kungsängen kl 9. Älskar dig. Pussar

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom? - Kram på alla hjärtans dag!

8. Vad vill du höra mest av allt? - Aha.. Ok, hoppas hon inte rotar hemma.. Typ i lådorna i sovrummet :P Pussar

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? - Ja det gjorde jag haha. Jo det går bra med pluggandet :)

10. Din romantiska replik? - Okey. Klart jag har.. Pussar

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? - Fråga på sms? Hon sa att jag skulle skicka sms när jag var på väg. Jag gör det och ber dom komma ner för jag vill hem..


Ja det här blev ju helt snurrigt, men det var lite kul :P Stal detta roliga test av Samona ;) Hihihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar