måndag 21 februari 2011

Nu ska det se till att rulla på =)

Hej alla mina vänner!
Nu har jag uppdaterat lite via min nya hemsida, gå in på forumet och läs det senaste :)
Lite rolig och nyttig läsning när det kommer till egen erfarenhet i kost och träning... Skadar inte att läsa ju :P
Annars så har helgen varit lugn och trevlig med älsklingen, Simon har varit hos sin mor och igår var han på kalas för att fira sin vän Harry.
Sitter hemma och försöker hela tiden komma på nya lösningar till att få ett ordentligt jobb, det verkar inte löna sig att hela dagarna sitta hemma och söka söka söka... En dag förra veckan sökte jag ca 20 jobb på en dag och EN hörde av sig för intervju.
Javisst, bättre än inget alls men jag undrar var vi är på väg när det finns ett jobb av 20 möjliga som är lediga?!
Tror snart att 2/3 av sveriges befolkning kommer att vara arbetslösa inom 5 år om det inte händer något snart.
Nä det är väl bara att kämpa på och se vad som dyker upp :P

Ha det bäst alla där ute!

Kram på er/Robban

1 kommentar: