söndag 13 februari 2011

Castingdagen

Idag gled jag iväg till Värtahamnen på castingen, kom dit ca 15.20 och fick en kaffe efter den långa promenaden i kylan.
Det började med att jag fick fylla i ett formulär med en massa konstiga frågor, personnummer mm.
Sen var det en otroligt lång väntan tills jag fick komma in på en så kallad intervju och snacka lite om mig själv och varför just jag skulle passa in i huset med alla andra människor :P
Hahaahaha, jag höll på att dö när dom ställde en kamera i mitt ansikte... Kändes som om jag satt i ett förhör hos polisen ang. ett mord eller nåt.
Hahahahaha, nej jag bara skojade, dom var riktigt trevliga och det kändes som om jag var en utav dom som dom letade efter, men det roliga är ju att jag inte har sökt själv utan det är något anonym som rekommenderat mig av någon anledning, och det är ju aldrig fel ;)
Så imorgon så får jag veta om jag är antagen som deltagare eller inte, ska bli spännande och se när dom ringer... Har inte så höga förhoppningar så det är väl bra i ett sånt här läge antar jag.
Jag kommer att berätta för er imorgon hur det har gått och vad jag tar för beslut i så fall.

Hoppas att alla har haft en bra dag och att ni kollar in här imorgon eftermiddag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar