onsdag 23 februari 2011

Aj...

Vaknade i morse med en kraftig träningsvärk efter 2 dagars intensiv styrketräning, måste säga att det samtidigt var ganska skönt på ett förvridet sätt :P Hahahahaha!
Ja jag vet att ni som läser detta måste tycka att jag inte är klok som tycker att det är skönt med träningsvärk, men träningsvärken är bara ett konkret bevis på att jag lyckats med uppgifterna som jag gett mig själv.
Min träning betyder otroligt mycket för mig och hela min vardag blir så mycket bättre, känner ett obeskrivligt engagemang när det kommer till min nya hemsida oxå... Att kunna hjälpa människor med samma problem som jag haft hela mitt liv är något som jag verkligen brinner för och kommer alltid att göra.
Ska snart se till att få igång bloggen som relaterar till lättvikt/undervikt och som jag har via min hemsida :)
Men under tiden så får ni mer än gärna gå in på forumet och den här bloggen för att läsa, komentera och berätta.

Hoppas att ni alla får en riktigt strålande dag i det fina vädret :D

/Robban!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar