fredag 12 november 2010

Äntligen fredag :)

Det var länge sen jag sov så här mycket som jag gjorde igår + inatt :P Det blev 2 timmar på kvällen och 10timmar inatt... Ojojoj, utsliten man!
Naturligtvis så hade jag min underbara älskling vid min sida båda gångerna, och då blev det ännu lättare att somna ;) Myyyyys! Hihihi!
Sen ska vi inte en tala om vädret idag... Gillar definitivt inte att det ena dagen snöar och är fint och sen nu på morgonen när jag tittar ut så är nästan allt borta och det är bara en massa slask och regn :( Blä så trist!!!
Var ju ändå tvungen att gå med min son till skolan och rasta hunden... Skonade min älskade flickvän från att gå ut i det här vädret, hon fick sitta inne och mysa i värmen tills jag kom tillbaka :)
Så nu är man inomhus igen för att avnjuta en god kopp kaffe och äta lite, lite härlig musik och mysigt sällskap...
Får se om jag kommer med mer att uppdatera denna blogg med idag :P, men det blir det säkert...

Ha en bra dag i det trista vädet och gör det bästa av det :) // Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar