torsdag 25 november 2010

Veckan som gått...

Ojojoj, nästan en hel vecka har gått och jag har inte varit så frekvent i mitt uppdaterande... Men nu ska jag skriva lite och berätta vad som skett denna vecka i korta drag :P
Måndagen: blev lugn och fin, fyllde år och min käraste gjorde kaffe och tilldelade mig en present... Sötnosen.
Vi tog det lungt och myste hela dagen tills det var dags att hämta min son på fritids :) Att få en hel dag av mys med min älskling är det bästa som finns och hon gör mina dagar till något underbart och obeskrivligt. Underbarare flickvän finns inte i denna värld
Tisdagen: blev det en ny gaddning som jag längtat efter länge, så nu e man nygaddad på sidan av vänster underarm och kan inte vara mer nöjd med tanke på att hon som gjorde den är så otroligt duktig och noggrann på det hon gör så att man kan inte göra annat än ge beröm till henne :)
Innan gaddningen så blev det en sväng till gymmet, ingen lek med tanke på att jag inte har tränat så mycket den senaste månaden... Men det blev ändå en grym prestering som jag är riktigt nöjd med.
Onsdagen: bar det iväg till arbetsförmedlingen och gå på ett sånt där tråkigt infomöte, gav inte så mycket men det är ju obligatoriskt så det fanns inte så mycket att välja på :S
Tog en sväng in i Jakobsbergs centrum för att se om det jag och Samona beställt hade kommit, men det hade det inte med tanke på att dom skulle få leveransen på fredag... LOVADE dom! Mmm...
Åkte hem till min sötnos och får reda på att dom hade ringt henne, talat om att det hade blivit ett fel i beställningen och det skulle ta ytterligare 2 veckor... Alltså totalt 3 veckor!
Nej, då blev jag förbannad och ringde upp dom och sa att detta var oacceptabelt och att JAG som har jobbat som säljare i ca 8 år VET att man ALDRIG LOVAR en kund om en leverans, man vet aldrig vad som händer och då ger man sin kund falska förhoppningar, det kan resultera i att kunden tappar förtroende och går någon annanstans för att handla.
Dock bad dom om ursäkt och reduserade vårat pris lite... Dåligt ändå tycker jag! Arg och besviken...
Torsdagen: har nu varit fullspäckad... Det blev gymmet och så fick jag vara personlig tränare för en vän som ville komma igång med sin träning, hon var jätteduktig och gav allt hon orkade :) Tränade visserligen själv oxå, vilket var ganska tungt men skönt att få kroppen att lida lite på rätt sätt :P Love it!!! Hehehehe!
Har fått fantastiskt fina och mysiga sms av min älskling HELA dagen, så underbart! Man blir så glad och varm i hela kroppen, hon ger mig ny energi till varje steg jag tar när hon inte kan närvara vid min sida :)
Älskar dig mer än jag kan beskriva Samona, och nu är framtiden våran!

//Robban


En kväll Samona jobbade extra och jag stod redo med en överraskningsmiddag

1 kommentar:

  1. Du glömde tillägga att vi hämtade hem våran lilla skrutt på måndagen oxå :)
    Du är verkligen en fin människa, du förtjänar det bästa och det ska jag försöka ge dig i resten av mitt liv. Jag älskar dig så djävulskt mycket!
    Du är helt otrolig, kan inte sluta säga det men det är för att det är sant! Saknar dina mysiga kramar just nu..
    För alltid din, pussar och mys //Samona

    SvaraRadera