fredag 12 november 2010

Kärleken!

Inga kan älska som vi älskling!
Sen den dagen vi träffades i hjärtat av kärleken till varandra igen, så har jag aldrig känt mig lyckligare och jag ser inte något ljus i min framtid utan dig.
Den dagen vi gifter oss och lovar varandra trohet och kärlek tills döden skiljer oss åt så kommer mitt hjärta att slå hårdare än någonsin, mitt hjärta kommer att slå för dig och bara för dig för alltid!

Låt mig få göra dig lycklig hela ditt liv och ge dig all den kärlek som du är värd!

Älskar dig så obeskrivligt mycket Samona Sharma, och nu är det du och jag :) Kyssar och kramar// Din alldeles egen Robban!



3 kommentarer:

  1. Va söt du är älskling.. :)
    Ja, den dagen kommer väl snart...? Hihi
    Älskar dig så mycket. Kyssar

    SvaraRadera
  2. Hm.. nåt ni vill berätta för en gammal man? Tänk på att ta det försiktigt så att jag inte får en stroke...

    SvaraRadera
  3. Janne, du vet redan ganska mycket....och jag lovar dig att du får veta mer när vi pratar ;) Kram på dig!

    SvaraRadera