söndag 21 november 2010

Söndag, ännu en underbar helg, och lite tråk...

Den här helgen har det varit mycket att göra... Fredagen var en riktigt underbar dag, jag och Samona lämnade lilla Lizzie hos min mamma för att vi var tvungna att åka till Jakobsbergs centrum och ordna ett par helt underbara saker som man nu knappt kan vänta på, men vi har inte så mycket att välja :P Hihihihi!
Lördagen var mindre kul, Samona vaknar ca 03.30 av att Lizzie har kräkts och haft diarré under natten, väcker mig och vi blir tvungna att torka upp för att sen ringa ett sjukhus.
Vi blir tvungna att vänta till 06.00 för att ingen hade öppet... Inte kul alls för lilla gumman Lizzie.
Vi får ta oss till Uppsala Djursjukhus och kommer in på ett rum ganska fort, hon är trött och helt förstörd stackarn och dom tar lite blodprover för att se vad som kan vara fel.
Slutligen så bestämmer dom att hon får ligga kvar för observation och för att dom ska ge henne dropp, inte så mycket att välja på när man bara vill den lilla sötnosen väl.
Vi åker alla där ifrån nedstämda och trötta, tog en sväng förbi Bålsta centrum så att Samona och Simon fick kolla i lite affärer och bara ta det lugnt, lite lunch och sen hemgång.
Kändes tomt hemma och speciellt när man är så van vid att ta ut Lizzie på kvällen, konstig känsla när man är så van vid att hon är hemma och busar...
Söndagen har bestått mest av att jag och min kära älskling städat och fixat innan det kom folk på fika, mycket trevligt och roligt besök eftersom jag fyller år imorgon och alla jobbar osv.
Nu ska vi se en film och bara ta det lugnt innan tröttheten slår till och klockan ringer igen för en ny vecka av överraskningar ;) Speciellt söndagen... Men det är ju ingen överraskning, inte för oss i allafall :D Hahahahahaha!

"Älskar dig av hela mitt hjärta och vill inte leva mitt liv utan dig min underbara Samona!"

Puss och kram //Robban


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar