söndag 14 november 2010

Fredag till söndag

Fredagen blev det en kväll hemma, vi storhandlade på Willys och åkte sedan hem för att starta vår myskväll med allt möjligt gott :)
Det blev av att åka hem till Lennart som är Samonas brors pappa, för att hjälpa honom att få lite ljud i dom nya högtalarna som han köpt.
Visserligen så blev det inte så MYCKET hjälp med tanke på att det bara var att trycka in högtalarkontakten i datorn LITE hårdare än vad Lennart vågade, så var det fixat på 2 minuter :P
Hahahahaha, lite roligt måste jag säga... Men alla kan vi ju göra lite tokiga saker ibland, tror bara att Lennart ville ha vårat sällskap och bjuda på fika utan att erkänna det ;)
Vi fikade och sen bar det av hemmåt för att se komedin "The other guys", riktigt sjuk komedi... Men rolig var den och jag kan rekommendera den till dom som gillar sjuk humor :P
Lördagen åkte vi till min far för att fira mig och min systers födelsedag och äta lite, hon fyller år 10/11 och jag 22/11 och då så slog vi ihop vårat firande.
Dessvärre så kunde jag och Samona inte vara kvar en längre stund eftersom vi skulle på en inspelning för en Comhem reklam, lite kul att tjäna en slant och vara statist.... Och inte nog med det så får vi synas i TV :D
Efter 5 timmars inspelning så var det dags att inkassera pengar och åka hem, det blev en liten sväng förbi Mc Donalds och mumsa en hamburgare med pommes.
När vi kom hem så hämtade vi Lizzie hos Carin, gick hem och mumsade på gårdagens mys som hade blivit över :)
Vi kom isäng ganska tidigt eftersom Samona skulle upp och jobba idag, tråkigt... Men man får väl tänka att det bara är 6 timmar och att det blir lite extra klirr i kassan.
När hon kommer hem strax efter kl 18 så ska jag ha ordnat en överraskningsmiddag, det ska bli kul och jag sitter nu och undrar vad jag ska busa till för något :P Hihihi!

Hoppas att alla ni andra har haft en lika trevlig helg som jag :)

//Robban!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar