onsdag 13 oktober 2010

Du och din flickvän

Bara för att man har tråkigt, haha. Hittade denna..
Vill bara tillägga att det här frågeformuläret har jag snott från Samona, kolla hennes svar på allt detta här ;) Hehe!

Vad heter ni?
Robert och Samona

Hur länge har ni varit tillsammans?
Hmm, 25/6-10. Det var datumet som vi spikade ;) Hahahahaha!

Är ni förlovade?
Tyvärr inte :(

Bor ni ihop?
Hehe, maybe ;)

Har ni barn?
Jag har...och vi får väl se vad framtiden visar :)

Har båda körkort?
Jag har inte den lyxen, men hon har :P

Kommer du ihåg er första kyss?
Så klart, hur skulle jag kunna glömma DEN :P Hihi

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Hon, och jag några år senare...

Vem är äldst?
Jag är gubbe... Snart :P Och hon e en ung pingla ;)

Vem är längst?
Hmm, ja det måste ju bli jag eftersom hon får nackspärr när vi pussas...

Vem sjunger bäst?
Hahahaha, ja det e ju definitivt inte jag :P

Kände ni varann innan ni blev tillsammans?
Vi blev bästa vänner och har varit det ända sen dess <3

Vad har ni gemensamt?
Allt, vi e som handen och handsken :D

Har ni någon speciell låt?
Takida - Curly Sue ;) Vår låt som ingen kan ta ifrån oss! Hihihi...och fler därtill :)

Har ni några "frikort"?
Skulle inte tro det va...? Hahahaha!

Har ni stora framtidsplaner?
Skulle bara veta ;)

Har ni gråtit i varandras armar?
Många gånger

Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej, men vi vill och ska...

Vilket är ert bästa minne?
Vårt möte så klart :P Terrassen, taxi, november/december -07 Helt underbart!

Vem lagar bäst mat?
Så klart Samona gör den bäst, hennes mat kan ingen motstå ;) Men som hon skulle säga "vi gör den bäst tillsammans". Hihihihi! Roligare då...

Vad gör ni en vanlig lördagkväll?
Om vi inte har barn så ser vi till att hitta på ngt riktigt kul, eller så myser vi ner i soffan till en bra film och somnar i varandras armar :)

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Så klart vi gör...alltid! Hehe

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nej, i samma ort.

Blir du lätt svartsjuk?
Har varit lite svartsjuk, men jag vet var jag har henne och att jag kan lita på henne till 100%

Brukar ni bråka?
Har aldrig hänt :)

Ringer eller SMS:ar ni mest?
SMS! Det är så mysigt och sitta ivrigt och vänta på att det ska buzza till i mobilen :D

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
HELA hon är underbart vacker och fin!

Brukar någon av er prata i sömnen?
Vi båda kan nog snacka ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar