måndag 18 oktober 2010

Ja, vad ska man säga...?

Har inga ord för allt som sker nu och jag vet inte hur jag ska uttrycka mig när det kommer till denna dag...
Ibland så tycker man att det får vara nog med allt elände och galenskap, och när allt äntligen börjar lugna ner sig, man får lugn och ro, så är det dags för något nytt.
Dagens händelse får man ta med en klackspark och försöka se positivt på det hela hur svårt det än kan vara, men nu får jag äntligen arslet ur vagnen och ska se till att göra det till det bästa av situationen.
Vissa saker kommer oväntat här i livet, och vissa saker kan man nästan få en vision av precis innan dom sker...som idag.
Men jag kan verkligen stå för min gaddning i nästan alla lägen "Siempre fuerte"!
Imorgon är en ny dag med friska tag och nya utmaningar, så nu jä*lar ska det hända grejer ;)

Godnatt och sovgott// Robban!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar