lördag 23 oktober 2010

Härlig lördag!

Dagen började med en underbar morgon, mysigt vaknande brevid min älskling <3>Hamnade i en mysig morgondusch med min kära innan hon var tvungen att åka till jobbet på ett 24 timmar långt arbetspass...hon är så duktig som orkar med ett sånt långt arbetspass, skulle själv inte orka med det och inte det som hon jobbar med heller.
Jag blir imponerad av henne, varje dag <3
Sen blev det av att göra sig i ordning för Råbyskolans 40 års jubileum, det skulle tydligen vara en massa kul att göra där... Simon var så ivrig att komma dit för att visa mig allt han hade gjort, sen blev det tårta och saft :P Hihihi!
Senare så blev det fika hos mamma och min syster kom dit, det var riktigt länge sen jag träffade min syster och vi snackade en stund innan hon och mamma skulle göra sig i ordning för en 60-tals fest...önskar att jag kunde följt med, skulle säkert varit hur kul som helst.
Simon, Lizzie och jag gick ner för att handla fredagsmys, gick hem, lagade middag för att sen gosa ner oss i soffan med popcorn och potatisskruvar :)
Tror inte vi hann kolla mer än 15-20 min in i filmen Ironman 2 innan han somnar som en stock i soffan... Skönt tänkte jag och gick in i sovrummet för att byta till mysbyxor, då Lizzie kommer in bakom mig och nafsar mig i häcken.
Jag blir skiträdd och undrar vad f*n det var för något!
Vilket resulterar i att jag tappar balansen och ramlar i golvet, börjar asgarva och Lizzie står i sängen ovanför mig och vill busa.... Snacka om att bli tagen med brallorna nere ;) Hahaahahaha!
Undrar vad Samona har lärt henne egentligen när jag inte har varit hemma :P

Rolig dag och galen kväll kan man säga, önskar bara att min älskling kunde varit hemma... Då hade hon fått sig ett ordentligt skratt som hade räckt livet ut, det kan jag lova!
Nu blir det dags för sängen och invänta en ny dag med tokigheter och galenskaper :)

Natti natti och sovgott // Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar