måndag 11 oktober 2010

Måndag...

Oron står mig upp i halsen, kommer allt bli som jag hoppats? Kommer allt ske utan komplikationer och besvär? Kommer allt att sluta som en underbar saga som blev sann?
Vad som än händer så kommer jag inte ge upp eller sluta hoppas på en fantastisk framtid med min underbara lilla familj, jag kommer fortfarande att ge allt jag har och kämpa för oss.
Men idag så var det en härlig dag med ett underbart höstväder, älsklingen och jag tog en sväng till Jakobsberg, där skulle hon ta lite blodprover och sen så åkte vi till Jakans centrum för att titta på lite kläder.
Samona hittade ett par fina fodrade byxor till simon som satt som handen i hansken, eller benen i byxorna om man vill säga så ;) Hihihi.
Vi åkte sedan till vetrinären med Lizzie för att ta bort stygnen från operationen, vi kommer hem och ser att dom glömt ta bort stygnen på ena tassen... Amatörer!
Vi tog det lugnt innan vi hämtade Simon på fritids för att sedan gå hem och mumsa Tacos till middag :)
Simon läste 1 1/2 bok för oss och var så otroligt duktig... Och han tycker det är riktigt roligt.
Nu blir det lugnt i soffan med en skräckis, får se om man får några nypmärken ikväll medans vi ser på filmen ;) Hehehe!

"Hoppet är det sista som överger människan"

Godnatt och sovgott// Robban!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar