tisdag 19 oktober 2010

En trist början på veckan.

Den här veckan började inte så bra som jag trodde... Igår så började jag jobba kl 10.00 och gick ner för att börja beställa varor, då min chef kallar upp mig på kontoret.
Jag går upp efter min beställning är klar och vi sätter oss ner... "Jag måste tyvärr säga upp dig pga arbetsbrist Robert".
Inte för att jag blev så förvånad över hans tråkiga meddelande, men det var ju tråkigt att jag var tvungen att lämna mina arbetskamrater efter 3år... Det har diskuterats om att det ska skäras ner och nu var det min tur.
Känner ändå att detta gav mig en spark där bak till att söka nytt eftersom jag har funderat på det en längre tid.
Så nu e man hemmaman och får se till att hitta ngt snabbt, vad som helst känns det som bara det är ett jobb som ger mig en inkomst...
Saknar mina kamrater på jobbet nu när det har blivit verklighet, men jag kan inte säga att jag saknar alla... Behöver inte nämna några namn, men så e det ju oftast.

Tack mina vänner på Ekesiöö för en rolig tid och bra samarbete.

//Robban

2 kommentarer:

  1. Hahahaha! Vilken härlig bild :)
    Jobb hittar du snart, du som är så duktig.
    Älskar dig! :)

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, ja den var riktigt rolig ;)
    Tack älskling, dina ord betyder mycket <3
    Älskar dig oxå!

    SvaraRadera