lördag 2 oktober 2010

A little tale to tell...


Tiden går fortare än man tror och man hinner knappt med i svängarna...hösten är redan här och löven får en vacker blandning av alla dess underbara färger, mitt liv verkar nu också få en underbar blandning av färger, känslor och kärlek.
Jag känner mig lite bortskämd att just JAG har en sådan underbar och fin flickvän som ger mig allt som jag någonsin kan önska mig, jag kanske ändå är värd att få vara lite bortskämd och älskad med tanke på allt som har hänt tidigare i mitt liv...som oxå har känts färglöst, kallt och utan kärleken som jag längtat efter.
Nu är min tid inne och jag ger allt jag bara kan för att göra det bästa av varje dag eftersom imorgon kommer denna dag tillhöra historien, då vill jag minnas varje dag som passerar genom tiden som en gåva till mig...precis som jag ser mina barn, min familj, mina vänner och min underbara flickvän som dom bästa gåvor en människa kan få.
Gåvan att få chansen till ett underbart liv med närhet, vänskap, kärlek och att själv få se ett nytt liv födas fram...en helt underbar upplevelse!

Samona min obeskrivligt fantastiska och underbara flickvän, du är en utav livets vackra gåvor och jag släpper dig aldrig! Älskar dig!
"Ta vara på varje dag i ditt liv och var rädd om det som du håller kärt"

1 kommentar:

  1. Du är så söt älskling. Skriver så fint.
    Klart du förtjänar det bästa, hoppas bara jag kan ge dig det :P
    Älskar dim massor min prins :)
    Pussar// Din tjej

    SvaraRadera